2 سال قبل در: اخبار داخلی2 نظر
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات در ارتباط با نظارت فنی سازمان که به صورت دوره ای بر روی خدمات شرکت های ارائه دهنده اینترنت صورت می گیرد ، اعلام کرد: با وجود دشواری های خاص حوزه نظارت، ما بر اساس چارچوب پروانه شرکت ها به نظارت بر فعالیت های آنها میپردازم.
به گزارش ایسنا، غلامرضا داداش زاده اظهار کرد: طبق بررسی های صورت گرفته، در بین 6/5 میلیون پورت در اختیار مردم، 12 درصد نارضایتی مردمی وجود داشته است که این رقم نسبت به سال گذشته بهبود یافته است اما هنوز راضی کننده نیست.
طبق بررسی ها، میزان رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت سرویسی که دریافت کرده اند 60 درصد است. همچنین متوسط زمانی که اپراتورها به حل مشکلات مردم پرداخته اند 80 درصد مهلت مجاز بود است. بسته به نوع مشکل، زمان های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده که بیشترین آن 14 روز است.
معاون رگولاتوری افزود: حجم پروانه هایی که در این حوزه صادر شده کار را کمی مشکل میکند. در سال گذشته 13 شرکت اخطاریه گرفته اند و از طریق سامانه 195، 795 شکایت به ثبت رسید که بر این اساس تذکر لازم به اپراتورها جهت رفع مشکلات داده شده است.
/پایان/
گرداوری شده توسط سایت پی سی 20
مقالات پیشنهادی علمی از سایت های مرجع
مروری بر موادی با قابلیت تغییر فازی به عنوان ذخیره کننده های انرژی حرارتی
استفاده از میراگر جرمی تنظیم شده ی چندگانه ی بهینه برای کاهش پاسخ لرزه ای سازه های فلزی غیر خطی
بررسی تکنیک های برنامه نویسی ژنتیک درسیستم های تشخیص نفوذ
تاثیر بیودیزل بر مواد سازنده سیستم سوخت رسانی خودروها و انتشارآلایندههای محیط زیست
Evaluation of the Effect of Strain-Hardening Characteristic of Soft Tissues on Breast-Elastograms
بهبود باززایی درون شیشه ای و انتقال ژن در گیاه کالانکوئه
استفاده از پوسته تخم آفتابگردان غنی شده و غنی نشده درتغذیه بره های نر پرواری
اثر حذف یارانه سوخت برقیمت گندم
Identity Crisis in the Character of Willy Loman in Death of a Salesman
Treatment of mature landfill leachate by chemical precipitation and Fenton advanced oxidation process
گرداوری شده توسط سایت پی سی 20
- ۹۵/۱۰/۲۲