2 سال قبل در: اخبار, اخبار داخلی, ایرانسلیک نظر
معاونت فروش و توزیع ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از ۴۵ میلیون نقطه دسترسی به شبکه فروش ایرانسل از طریق روشهای مختلف وجود دارد که از جمله آنها ۳۳ هزار و ۸۸۹ نقطه آن خودپردازها، ۵۶۰ نقطه وب کیوسکها، دو میلیون و ۶۱۲ هزار و ۲۰۲ پایانه فروشگاهی، هشت هزار و ۶۳۷ عاملیت فروش و خدمات و ۴۴۰ هزار فروشنده هستند.
محمود طلایی گفت: اهم فعالیتهای ایرانسل در حوزه فروش و توزیع ایجاد ۴۲ مرکز خدمات مشترکین در تمامی مراکز استانها به اضافه شهرهای بابل، کیش و قشم با اختصاص فضایی بالغ بر ۴۷۰۰ متر مربع و پرسنلی بیش از ۱۹۰ نفر، ارتقای سیستم فروش و توزیع از مدل متمرکز به مدل غیرمتمرکز (طرح فروش منطقهای و استانی) و تمرکز بر توسعه فروش الکترونیکی بوده است.
به گفته او، طرحریزی و عملیاتی کردن سیستم جامع ارزیابی عملکرد شبکه توزیع، تولید و توزیع کارت شارژهای ۱۰ هزار ریالی با استاندارد تعریف شده، تسهیل ورود توزیع کنندگان غیرالکترونیک به حوزه فروش الکترونیک از طریق روش های نوین الکترونیک، بکارگیری طرح تحویل فوری (Plug & Play) در شبکه توزیع وایمکس، عرضه سیمکارتهای دائمی iSIM، فروش آنلاین سیمکارتهای دائمی و اعتباری (OLR) و توسعه شبکه فروش در حوزه الکترونیک و بانکی را از دیگر فعالیتهای ایرانسل در حوزه فروش و توزیع عنوان کرد.
طلایی افزود: انواع روشهای دسترسی به خدمات فروش در شبکه ایرانسل نیز از طریق *۷# پرداخت همراه ایرانسل، *۱۰۰#، وبسایت ایرانسل، سایتهای اینترنتی بانکها و شبکههای فروش اینترنتی، فروش از طریقUSSD، شارژ مستقیم (e-charge)، خود پرداز (ATM) ۲۵ بانک در شبکه بانکی کشور، پایانه فروشگاهی (POS)، وب کیوسک، سامانه فروش از طریق تلفن (IVR)، روش خط به خط و نرمافزارهای همراه بانک هستند.
به گفته او، در یک سال گشته شبکه فروش الکترونیکی ایرانسل به میزان ۴۳ درصد و فروش شارژ مستقیم به میزان ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.
تمام نیازهای ارتباطی سازمانها را تامین میکنیم
طلایی گفت: در حوزه راهکارهای سازمانی، ایرانسل با تکیه بر اینکه هر نیاز ارتباطی یک سازمان، یک راهکار مخصوص به خود میخواهد، مجموعهای از راهکارهای ارتباطاتی جامع (END TO END) با ویژگیهایی از جمله تشخیص و تعریف نیاز ارتباطی با مشارکت سازمان یا شرکت مربوطه، طراحی راهکار متناسب با نیازمندی های تعریف شده، کمک و ارائه مشاورههای لازم برای ایجاد زیرساختهای موردنیاز و اجرا و عملیاتی کردن راهکار با هدف تحقق اهداف از پیش تعیین شده به سازمانها و شرکتها ارایه میدهد.
او افزود: اهم فعالیتها در حوزه راهکارهای سازمانی، طراحی و ایجاد ساختار سازمانی مستقل برای توسعه راهکارهای سازمانی متناسب با نیازهای سازمانها و صنایع مختلف، اصلاح فرایندها و طرحریزی مدل جدید ارتباط با مشتری، تخصیص و آمادهسازی تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته اختصاصی برای راهکارهای سازمانی، توسعه راهکارهای نوآورانه با هدف سهولت در ارتباطات و توسعه کسب و کار شرکتها، شناسایی نیازمندیهای شرکتهای تجاری (B۲B) و سازمانهای دولتی و عمومی (B۲G)، تمرکز بر حوزه ارتباطات ماشین به ماشین (M۲M) و توسعه راهکارهای مربوطه، ارایه سرویسهای اختصاصی انتقال داده به بخش عمده بانکهای کشور و همکاری با موسسات و شرکتهای مختلف به منظور توسعه راهکارهای سازمانی هستند.
گرداوری شده توسط سایت پی سی 20
مقالات پیشنهادی علمی از سایت های مرجع
بررسی مقاومت فشاری بتن حاوی خرده لاستیک و پودر لاستیک به همراه میکروسیلیس
طراحی اقلیمی مناطق کوهستانی با نگرشی بر معماری پایدار
Indicators of Supply Chain Management (SCM): Performance and Supplier Selection
کاربرد هوشتجاری به عنوان یکفن آوری نوین اطلاعات در صنعتبانکداری ( بازار یابی –ریسک– کشفتقلب)
کاربرد مدلهای الگوریتم ژنتیک و شبکههای عصبی مصنوعی در مدیریت کمی- کیفی منابع آب زیرزمینی
بررسی پراکنش هیدروکربن های حلقوی آلی درخاک مجاور بزرگراه هایشهر اهواز
شیر شتر
طراحی نقشهی آسیبپذیری فازی برای بحران زمینلرزه و تحلیل قوانین استنتاج برای بهبود دقت
مطالعه بررسی و فرمولاسیون طراحی دریچه ورود کشتی Ship Lock (آب بند کشتیرانی) بر روی رودخانه کارون-سه شاخه خرمشهر
امکان سنجی نرم افزاری جهت تغییر دانش مکتوب پیچیده به دانشی با زبان ساده، صریح و گویا
گرداوری شده توسط سایت پی سی 20
- ۹۵/۱۰/۲۲